رفتن به محتوای اصلی
x
  • اردوی قم جمکران اردیبهشت 1403 به همت کانون بسیج جامعه پزشکی و دفتر نسیم مهر بیمارستان

    اردوی تفریحی و زیارتی قم جمکران در تاریخ پنجشنبه ٢٠ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ با حضور جمعی از همکاران و خانواده های گرامیشان 

    🟠 این سفر تفریحی زیارتی فرهنگی همراه با دستاوردهای زیر بود:

     # قرائت حدیث کساء در حرم حضرت معصومه به مناسبت سالگرد و یادبود همکار عزیزمان مرحومه *مریم قادری*

     #مولودی خوانی و قرائت زیارت عاشورا در اتوبوس

  • جلسه بررسی احصا درآمد تعرفه پرستاری

    جلسه بررسی احصا درآمد تعرفه پرستاری با حضور خانم کریمی رییس اداره پرستاری، خانم صابری کارشناس اداره پرستاری، آقای شریفی و خانم مسعودیان مدیر و مترون محترم بیمارستان و سایر اعضا در روز دوشنبه ١٧ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ در دفتر ریاست بیمارستان و سالن شهید منصوری برگزار گردید.

  • تقدیر از ماماهای خصوصی

    به مناسبت روز جهانی ماما نشست صمیمانه ی آقای دکتر باهنر و آقای شریفی ریاست و مدیریت محترم بیمارستان عيسی بن مریم (ع) با ماماهای خصوصی بخش زایشگاه در روز دوشنبه ١٧ اردیبهشت ماه ١۴٠٣ در سالن شهید منصوری برگزار گردید. در این جلسه ضمن تبریک روز جهانی ماما به ایشان، مشکلات ماماها مطرح و راهکارهایی برای حل آنها ارائه شد. در پايان جلسه که همراه با صرف ناهار بود با گل و تقدیر نامه از زحمات این بزرگواران قدردانی به عمل آمد.

  • جشن روز ماما

    روز یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ به مناسبت روز ماما جشنی با حضور ریاست، مدیریت، مترون و جمعی از همکاران و ماماهای محترم شاغل در بیمارستان در سالن اجتماعات برگزار گردید. در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی ماما توسط ریاست محترم بیمارستان با گل و تقدیر نامه از ماماهای بیمارستان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

  • مراسم زیارت عاشورا به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

    مراسم معنوی و پرفیض زیارت عاشورا در روز پنجشنبه ١٣ اردیبهشت ١۴٠٣، به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام با حضور جمعی از همکاران محترم بیمارستان عیسی بن مریم (ع)

  • تقدیر از پرسنل آشپزخانه

    تقدیر از پرسنل محترم آشپزخانه توسط مدیر محترم بیمارستان آقای شریفی به مناسبت روز جهانی کارگر در روز چهارشنبه ١٢ اردیبهشت ١۴٠٣

  • تبریک روز کارگر

    نشست صمیمی مدیران بیمارستان عیسی بن مریم (ع) با جمعی از پرسنل گرامی خدمات، لندری و تاسیسات 

    صبح روز چهارشنبه ١٢ اردیبهشت ١۴٠٣ به مناسبت روز جهانی کارگر، دکتر احمد باهنر به همراه آقای شریفی، خانم مسعودیان و خانم خادمی با حضور در جمعی از پرسنل زحمتکش خدمات، تاسیسات و لندری ضمن تبریک روز جهانی کارگر به این عزیزان از زحمات ایشان تشکر نموده و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون داشتند. گفتنی است در پايان این نشست صمیمی که با ضیافت صبحانه همراه بود، از این بزرگواران با لوح تقدیر و شاخه گل قدرانی به عمل آمد.

  • دوره بازآموزی بیماریهای منتقله مقاربتی

    دوره بازآموزی رایگان با آموزش مداوم با موضوع بیماریهای منتقله مقاربتی با تدریس دکتر ناظر برای گروه مخاطب پزشکان متخصص داخلی، عفونی، طب اورژانس، جراح عمومی، زنان و زایمان، پزشکان عمومی و کارشناسان مامایی در روز پنجشنبه 30 فروردین 1403

  • جسله مدیریتی با خدمات

    جلسه مدیر محترم بیمارستان با نیروهای خدمات برای حل مشکلات آنها در روز 30 فروردین 1403

  • جشن روز علوم آزمایشگاهی

    به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی، روز پنج شنبه مورخ ٣٠ فروردین ١۴٠٣ ، آقای شریفی مدیر محترم بیمارستان و جمعی از پرسنل گرامی بیمارستان ضمن حضور در جشن این واحد که به همت پرسنل گرامی آزمایشگاه تهیه شده بود، این روز را به کارشناسان این واحد تبریک گفتند و از زحمات ایشان قدردانی و تشکر نمودند