مراسم دهه اول محرم
همزمان با فرارسیدن دهه اول ماه محرمالحرام، مراسم معنوی قرائت زیارت عاشورا صبح روز های اداری از 26 خردادماه لغایت 2 تیرماه با حضور جمعی از کارکنان و همکاران بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم که در فضایی آکنده از معنویت و ارادت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش برگزار گردید، شرکتکنندگان با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب اهل بیت (ع)، یاد و خاطره حماسه عاشورا را گرامی داشتند.
پیش از آغاز مراسم نیز ایستگاه صلواتی در مقابل کلینیک اطفال برپا شد و از همکاران پذیرایی به عمل آمد. همچنین صبحانه این مراسم به نیت تبرک ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) توسط خیر گرانقدر تهیه و توزیع شد.
این آیین معنوی با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت روحیه معنوی کارکنان و بهرهمندی از برکات ماه محرم برگزار شد و حاضران با دعا برای سلامتی بیماران، توفیق خدمترسانی هرچه بهتر به مردم و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این مراسم را به پایان رساندند.