آغاز عملیات بازسازی و استانداردسازی اتاق سرور
آغاز عملیات بازسازی و استانداردسازی اتاق سرور بیمارستان عیسی بن مریم(ع) به همت خیر نیکوکار با هزینه ای بالغ بر۴۰۰ میلیون تومان.
در راستای توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات و ارتقای سطح پایداری و امنیت خدمات الکترونیک، عملیات استانداردسازی اتاق سرور بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی عیسی بن مریم(ع) در طبقه دوم ساختمان اداری آغاز شد.
این پروژه با هدف انطباق فضای نگهداری تجهیزات فناوری اطلاعات با استانداردهای روز مراکز داده و اتاقهای سرور، شامل بهسازی زیرساختهای برق و شبکه، اجرای سیستمهای ایمنی و حفاظتی، ساماندهی کابلکشی ساختیافته، بهبود شرایط تهویه و کنترل دما، ارتقای امنیت فیزیکی و ایجاد بستر مناسب برای توسعه تجهیزات فناوری اطلاعات در آینده در حال اجرا است.
با تکمیل این طرح، پایداری سامانههای حیاتی بیمارستان، افزایش امنیت اطلاعات، کاهش ریسکهای عملیاتی و فراهمسازی بستر مناسب برای ارائه خدمات الکترونیک درمانی و اداری به نحو مطلوبتری محقق خواهد شد.
این اقدام در چارچوب برنامههای تحول دیجیتال و توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات بیمارستان عیسی بن مریم(ع) انجام میشود و گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات و آمادگی زیرساختی بیمارستان به شمار میرود.