نام و نام خانوادگی: معصومه صادقپور
سمت: سوپروایزر آموزشی
تحصیلات: کارشناسی ارشد پرستاری
شرح وظایف سوپروایزر آموزشی
۱-تعیین اهداف آموزشی (کوتاه مدت ، میان مدت ، بلند مدت)
۲-تعیین نیازهای آموزشی ( مددجویان ، خانواده ، رده های مختلف کادر پرستاری و مامایی و کارکنان جدید الورود)
۳-الویت بندی نیازهای آموزشی
۴-تدوین برنامه های آموزشی مستمر و مدون جهت رفع نیازهای آموزشی
۵-اجرای برنامه های آموزشی با همکاری و مشارکت سایر گروه ها
۶-تهیه و تنظیم ابزار مناسب جهت ارزیابی عملکرد و فعالیت های آموزشی بخش های مرتبط
۷-تهیه و تنظیم ابزار مناسب ارزیابی ، خدمات پرستاری مورد نیاز مددجویان
۸-هماهنگی در اجرای برنامه کارورزی دانشجویان و کار آموزان گروه های پرستاری و مامایی
۹-پیشنهاد تهیه کتب ، مجلات ، جزوات و وسایل کمک آموزشی جهت ارتقاء سطح آگاهی کارکنان گروه پرستاری و مامایی
۱۰-تشکیل کمیته آموزشی ،پژوهشی پرستاری
۱۱-هماهنگی ، همکاری و مشارکت جهت تشکیل و شرکت کارکنان در کلاس های آموزشی مداوم برابر برنامه جامع آموزشی واحد ذیربط
۱۲- پیشنهاد ایجاد زمینه های تشویقی جهت مشارکت فعال کارکنان در فعالیت های آموزشی و پژوهشی
۱۳- همکاری و مشارکت در نظارت و کنترل واحدها جهت نیازسنجی آموزشی
۱۴-همکاری و هماهنگی با سوپروایزر بالینی و کنترل عفونت ، در امر آموزش
۱۵-همکاری و هماهنگی با سرپرستاران و مربیان در جهت ارتقاء سطح آموزش
۱۶- ارائه تازه ها و نتایج تحقیقات جدید ( به شکل کنفرانس ، جزوه / پمفلت و ...)
۱۷- همکاری و مشارکت در انجام طرح های پژوهشی
۱۸- هدایت و آموزش کارکنان در راستای :
الف : حسابرسی کیفی خدمات پرستاری و مامایی
ب: ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه خدمات
ج:ارزشیابی عملکرد کارکنان در ارائه آموزش به مددجو
۱۹- هدایت و آموزش کارکنان در اجرای برنامه های آموزشی واحدهای ذیربط
۲۰-هدایت و آموزش در جهت تهیه جزوات ، پوستر ها ، فیلم ها و پمفلت های آموزشی جهت کارکنان و مددجویان
۲۱- ثبت و گزارش کلیه فعالیتهای آموزشی و نتیج حاصله به مدیر خدمات پرستاری
۲۲- کنترل و نظارت بر آموزش های انجام شده در واحدهای ذیربط با استفاده از ابزار مناسب
۲۳- کنترل و نظارت بر وجود امکانات و شرایط آموزشی در واحد ها
۲۴- ارزیابی اثربخشی آموزش های انجام شده از طریق :
- کنترل و حسابرسی کیفی خدمات ارائه شده
- بررسی رضایت مندی مددجویان - بررسی رضایت مندی کارکنان
۲۵- کنترل و نظارت بر شرکت فعال رده های مختلف پرستاری ( در شیفت های مختلف) در برنامه های آموزشی بر اساس سرانه آموزش
۲۶-مشارکت در کمیته ارزشیابی کارکنان پرستاری
۲۷- شرکت در کلیه جلسات آموزشی مرتبط با پرستاری